Ελληνικοί υπότιτλοι σε DVD...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Dec 4 11:12:49 EET 2003

Καλημέρα σας,
έχω πρόβλημα να δω ελληνικούς υπότιτλους σε DVD. Δοκίμασα και με xine,
αλλά και με mplayer.
To xine, στην λίστα με τους διαθέσιμους υπότιτλους, εμφανίζει ότι έχω
διαθέσιμο ένα σετ υπότιτλων, το οποίο το ονομάζει "??"(δύο αγγλικά
ερωτηματικά). Παρόλο που το επιλέγω, υπότιτλοι γιοκ.

To mplayer δοκίμασα να το τρέξω με το front-end, το gmplayer. Μου κάνει
ακριβώς το ίδιο.

Το mplayer με command line "-v" αναφέρει ότι έχω υπότιτλους με sid 0,
και lang el. Οπότε, τρέχω με -sid 0 -slang el, αλλά πάλι υπότιτλοι γιοκ.
Να σημειωθεί ότι δεν βλέπω κανένα εμφανές error πουθενά.

Κατέβασα font για υπότιτλους iso8859-7, και τα έβαλα μαζί με τα υπόλοιπα
του Mplayer, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Δεν μπόρεσα να
βρω επαρκείς οδηγίες για παραπέρα.

Είμαι σίγουρος ότι οι υπότιτλοι παίζουν καλά, διότι σε Home DVD συσκευή
που το δοκίμασα, δουλεύουν όλα άψογα.

Έχετε να μου προτείνετε καμμιά καλή σελίδες με troubleshooting πάνω στο
θέμα; Εκτός και αν το πρόβλημά μου είναι κάτι απλό...

- Γιάννης Στοΐλης