Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Dec 2 10:31:50 EET 2003

On Tuesday 02 December 2003 02:22, Vasilis Vasaitis wrote:
[snip]
>   Αφού όλοι μπήκαν στον κόπο να αναφέρουν τη γνώμη τους επί του
> θέματος, ας αναφέρω κι εγώ τη δική μου...
>
>   IMHO, το καλύτερο που έχει να γίνει είναι μια γενικότερη ενοποίηση:
> ενοποίηση των κεφαλαίων με τα πεζά (case-insensitive), ενοποίηση του
> σίγμα τελικού με το κανονικό, ενοποίηση των τονούμενων με τα μη
> τονούμενα, τόσο στα μονοτονικά όσο και στα πολυτονικά. Είναι πολύ πιο
> σημαντικό να μπορεί κάποιος να βρει πράγματα ανεξάρτητα με το πώς
> ακριβώς γράφτηκαν, παρά να κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη για να
> εξυπηρετούνται μερικές παθολογικές περιπτώσεις (τα δέκα ζευγάρια
> [...]

<insert google + paperclip comment>

Λίγο πιό σοβαρά τώρα: οι λέξεις που διαφέρουν μόνο στον τόνο ή το
πνεύμα _είναι_ διαφορετικές και είναι απολύτως λογικό το search να διακρίνει
ανάμεσα τους.

Και, έστω ότι πράγματι αυτό σας δυσκολεύει (αν και σε αυτή την περίπτωση τα
unix filesystems θα πρέπει να σας προκαλουν εφιάλτες), ποιός ο λόγος να
βάλετε το policy που γουστάρετε στο google; Μπορεί να μην είναι ακριβώς
trivial, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν πραγματικά είχατε την ανάγκη για κάτι
τέτοιο, θα είχατε ήδη φτιάξει[0] ένα layer _πάνω_ από το google και δεν θα
χάνατε τώρα το χρόνο σας προσπαθόντας να βγάλετε το usage που δεν σας
ενδιαφέρει "παθολογικό".

[0] ναί, είναι κάτι που θα απαιτούσε λίγη δουλειά αντί γιά τις αγαπημένες μας
ψευδοφιλολογικές συζητήσεις - ντρέπομαι που το πρότεινα :-)