λύση για τα fonts σε gtk;

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Apr 23 12:17:01 EEST 2003

On Wednesday 23 April 2003 11:27, John Salatas wrote:
> i swsti bibliothiki (mallon) tha eprepe na einai i  /usr/lib/libesd.so
> afou den yparxei auto to arxeio dimiourgise to me ena symlink sto
> /usr/lib/libesd.so.0
> To allo (/usr/lib/ao/plugins-2/libesd.so) den exw idea pws brethike
> (kanonika den tha eprepe na ypirxe - kanw lathos?) opote kane ena
> rpm -qf  /usr/lib/ao/plugins-2/libesd.so gia na deis apo pou irthe kai an
> anoikei se kapoio rpm psakse na breis mia upgrade version 'h xanakane
> compile to paketo apo ta source.

Έτρεξε! Έκανα ln -s και το make, make install έτρεξε μιά χαρά.
FYI, το αποτέλεσμα του rpm -qf:
kongeo at linux:~> rpm -qf  /usr/lib/ao/plugins-2/libesd.so
libao-0.8.3-52

> Alitheia katw apo gnome exeis ixo?

Ιδέα δεν έχω. Τρέχω ελάχιστα προγράμματα με gtk, κανονικά έχω το KDE που
τρέχει. Ένα που ξέρω πως έχει ίχο είναι το Grip. Μίπως αυτό όμως κάνει άλλα
κόλπα για να παίζει CDs;

Κώστας