λύση για τα fonts σε gtk;

John Salatas john at csn.gr
Wed Apr 23 11:34:01 EEST 2003

On Wednesday 23 April 2003 09:13, Konstantinos Georgokitsos wrote:

> το .so.0 είναι symlink στο so.0.2.28. το .so δεν είναι. Ποιό αρχείο είναι
> η βιβλιοθήκη; το .so.0 ή. το .so.;

i swsti bibliothiki (mallon) tha eprepe na einai i  /usr/lib/libesd.so
afou den yparxei auto to arxeio dimiourgise to me ena symlink sto
/usr/lib/libesd.so.0
To allo (/usr/lib/ao/plugins-2/libesd.so) den exw idea pws brethike (kanonika
den tha eprepe na ypirxe - kanw lathos?) opote kane ena
rpm -qf  /usr/lib/ao/plugins-2/libesd.so gia na deis apo pou irthe kai an
anoikei se kapoio rpm psakse na breis mia upgrade version 'h xanakane compile
to paketo apo ta source.
Alitheia katw apo gnome exeis ixo?