latex+newcommand

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Sun Apr 20 13:31:10 EEST 2003

Kalhspera se olous.

Eimai entelws asxetos me latex kai edw kai 2-3 meres "psaxnw na brw to dromo
mou" me to KILE. Me ta ellhnika den exw kanena problhma -oi odhgies htan
apsoges klp klp. Apla exw mia aporia kai oso ki an epsaksa de brhka lysh.

Exw mia entolh \quitarChord{} h opoia orizetai apo ena paketo quitar.sty kai
h douleia ths einai na emfanizei oti ths dinw gia orisma panw apo to
keimeno.
Gia paradeigma:
--
Kanenas den kserei\quitarChord{Dm} to ayrio ti 8a mas ferei\\

8a exei ws apotelesma
                     Dm
Kanenas den kserei to ayrio ti 8a mas ferei
--

Ola kala ws edw me th diafora pws anti na emfanisei panw apo to keimeno Dm
moy emfanizei Äì !

--
Nikiforakis Manos
Studing Physics, Aristotle Univerity