Cheapskatefonts

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Sun Apr 20 04:17:01 EEST 2003

<http://www.dustismo.com/site/fonts.html>

   Το παληκάρι στη σελίδα αυτή έχει διάφορα GPLd fonts. Απ' αυτά τα δύο
Dustismo (Sans & Roman) περιέχουν και ελληνικούς χαρακτήρες. Πολλοί απ'
αυτούς εμένα μου φαίνεται πως ξεφεύγουν από τη γραμμή του font, αλλά
ανεξάρτητα απ' αυτό είναι ωραίο. Στο OpenOffice τα βλέπω χωρίς καμιά
ιδιαίτερη παρέμβαση, ο mozilla εξακολουθεί να με δυσκολεύει...

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /