Mozilla 1.3, fonts και javascript.

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Fri Apr 18 20:11:01 EEST 2003

On Friday 18 April 2003 15:00, Giannis Vrentzos wrote:
> Yannis Kotsinos wrote:
> > <form action="<?= $processlogin ?>" method="post" name="inputForm">
>
> Gia dokimase na valeis sto form to  onsubmit="return checkForm()"

To eixa dokimasei kai ayto. Telika to problhma einai toy mozilla poy exw sth
doyleia. Spiti, me thn idia ekdosh toy mozilla doyleyei kanonika (menei na dw
ti sto diatano den paei kala). S' eyxaristw opws kai na' xei.

--
"Take care of the little things and the big things will tend to take care of
themselves"
Running FreeBSD 4.8-RELEASE | mailto:zookie at med.auth.gr
7:56μμ up 13 mins, 1 user, load averages: 0,01 0,05 0,04