Τελείες στα ονόματα χρηστών

valakosg valakosg at ipnet.gr
Fri Apr 18 15:08:01 EEST 2003

Αγαπητοί φίλοι καταφεύγω σε εσάς για να μου λύσετε την εξής απορία :

	Πως είναι δυνατό να εχω ονόματα χρηστών τα οποία να περιέχουν τελείες ;

	π.χ some.user.gr
	Φαντάζομαι οτι θα αναρωτηθείτε γιατί σώνει και ντε θελω ονόματα χρηστών με τελείες αλλά η απάντηση είναι απλή : Ο εξυπηρετητής αλληλογραφίας (mail-server) (Sendmail παρεμπιμπόντως) εξυπηρετεί πολλές ιδεατές περιοχές (Virtual domains) και οι χρήστες πρέπει να ειναι καταχωρημενοι ως : username.domain.gr (Κι ειναι και πολλοι οι αφιλοτιμοι οι χρήστες και διεσπαρμένοι καθ απασαν την επικρατεια ) Μεχρι τώρα με το Solaris δεν ειχαμε προβλημα  αλλα λέμε να μεταφερθούμε σε SuSE Linux Enterprise Server ο οποιος παρόλο που διατείνεται οτι δέχεται την τελεία στα ονοματα χρηστών (μαζί με την παύλα και το _ ) εντούτοις δεν το κανει .

				Πασα βοηθεια δεκτή
				Ευχαριστώ εκ των προτέρων