(no subject)

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Apr 14 23:49:03 EEST 2003

On Mon, 14 Apr 2003, Al. Andreou wrote:

> Hmoyn mia fora s' ena filo moy poy den eixe dei jana greeklish kai egrafa
> ena keimeno se greeklish gia kapoio forum. Katalabe amesvs ti egrafa.

 O filos sou eixe MEGALH fantasia. Den mporw na katalabw pws mporei
kapoios na dei to u kai na skeftei: "Á, íá Ýíá è!" (omoiws kai gia ta v
(ù?), j (î?)).

> O sygkekrimenos tropos, an kai ligo periergos vs pros to uhta kai ta ji/ci
> exei to uetiko ths mh allaghs toy styl plhktrologhshs. Eite grafv ellhnika
> (xvris tonoys) eite greeklish grafv to idio (kai de xanv kai thn
> oruografia moy).

 An eisai an8rwpos pou synh8izei na ma8ainei papagalia to pws grafontai
oi le3eis me to plhktrologio tou h/y (styl: "gia na grapsoume to
'îåèáâù' patame prwta to de3i plhktro me to anaglyfo @@, meta to 3o
gramma apo panw aristera, kok."), tote 8a prepei na grafeis to teliko
sigma (ò) ws w (ntampligiou).

> Alla ua symbibastv: an epistrecei to Reply-To-List, 8a grafw ta greeklish
> sta opoia aresketai o kosmos o polys :-) . 'H mhpws einai `polus';

 Einai 'polys'. To õ ginete u mono otan einai mesa se kapoio dif8oggo.

PS. oso gia to reply-to-list, den htan la8os tou mailer sou sto reply.
Proswpiko mail sou esteila, kai oxi sth lista :P