Mas endiaferei ?

Al. Andreou ee4299 at EE.TEIATH.GR
Sun Apr 13 14:22:01 EEST 2003

> αυτή τη σχολή 1η προτίμηση". Οπότε μπήκαμε κατά ορδές μέσα στις
> συγκεκριμένες σχολές, οι βάσεις για να μπείς έχουν πάει στο διάολο και
> το ίδιο πάει να γινει με το όταν θα βγούμε (πάλι κατά ορδές). Ένα

Όλοι τα έχουμε ζήσει, με τα γνωστά αποτελέσματα.

> Οπότε, μη λές "δεν έχω δεί κανένα να το κάνει". Εγώ έχω δεί 200 άλλους

Το είπα επειδή όντως δεν είχα δει κανέναν να το κάνει. Το μόνο κοντινό
είναι το ότι στη σχολή μου είναι 'στάνταρ' να πας μετά για μεταπτυχιακό
(MSc in Data Communications), αλλά απ'ό,τι βλέπω δεν είναι και τίποτε
σπουδαίο :-( .

> Αλλά και πάλι, έτσι διαμορφώθηκε το σύστημα. Μπορείς να το αλλάξεις ?

"Fsck the system."

Όχι :-( .

> (οκ, μην το γυρίσεις πάλι στο πόσο καλοί Software Engineers είναι αυτοί
> όλοι που βγαίνουν μαζικά από τις συγκεκριμένες σχολές, για να σε καλύψω
> έβαλα τη λέξη "γίνεις" μέσα σε εισαγωγικά ;)

Όπως σ' όλους τους τομείς υπάρχουν οι καλοί και οι σάπιοι, έτσι θα
υπάρχουν και εδώ. Είναι `ευθύνη' της αγοράς να ξεχωρίσει ο καλός * από τον
κακό *.

Άντε, μ' έκανες κι έβαλα πολλά :-( εδώ μέσα... :-)

--
Al. Andreou, ee4299 at ee.teiath.gr.                                   .
If he didn't want to buy anything with his credit card, he wouldn't have left it