Mas endiaferei.

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sat Apr 12 00:43:01 EEST 2003

On Friday 11 April 2003 23:51, Dimitris Kamenopoulos wrote:

> Ti les kale,

katarxhn lew na diabazeis prosektika to mail sto opoio prokeitai na apanthseis
:)

> a) Ama sou skasei o pyknwths katalavaineis para polla gia thn ennoia
> "pragmatikes syn8hkes" :-)
> b) Den einai kai asxhmo na jereis pws moiazei enas pyknwths.

mono pou, opws den einai kai toso duskolo na katalabeis apo to mail mou,
puknwth stis 2/3 askhseis tou sugkekrimenou ergasthriou _den_ blepeis kai
malista sthn 1(mia) pou problepetai na kanoume den 8a mou pro3enhsei kamia
ekplh3h an mas dwsoun etoimh thn plaketa "logw elleipshs xronou".