Mas endiaferei.

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Fri Apr 11 18:36:01 EEST 2003

On Fri, 11 Apr 2003, Aggelos Economopoulos wrote:

> mhxanikos. "Estw loipon oti gia mia kataskeuh xreiazeste, sumfwna me tous
> upologismous sas, enan puknwth 500F...". Akolou8ei paush, sthn opoia
> akougontai gelia apo ena allo paidi kai emena. Oi upoloipoi (~200) foithtes
> sto amfi8eatro, kremontai apo ta xeilh tou, o ka8enas etoimos na ton
> kataplh3ei me thn grhgorh apanthsh tou, otan teleiwsei thn ekfwnhsh.
> [to khrugma tou ka8hghth paraleipetai]

Em, giati diesuanomai pvs `merikoi' den to katalaban; :) Anyway, pav na
paijv me toys magnhtes toy 1 Tesla poy exv dipla apo ton Ultra 1 moy.

> Hli8iothta == anikanothta na kaneis kati gia thn elleipsh gnwsewn pou se
> diakrinei.

My man!

Filika,
  the usual elitist bastard.

YG: Kai nai, mporei na mhn jerv kai egv arketa pragmata, alla egv
mauainv... To shmantiko den einai to posa jereis hdh (toylaxiston oxi s'
ayth th syzhthsh), alla to posa exeis th (n pneymatikh) dynatothta kai th
uelhsh na maueis.