Linux και Ελληνικά

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 8 12:17:01 EEST 2003

On 2003-04-07 21:50, Alexandros Papadopoulos <apapadop at cmu.edu> wrote:

> [...]
>
> Άλλαξα το /etc/sysconfig/i18n να έχει μέσα LANG="el_GR.ISO-8859-7"
> και με τις εξής εντολές:
> echo -ne "\033(K\033)K" >/dev/tty
> setfont iso07u-16.psfu.gz -u /lib/kbd/consoletrans/8859-7_to_uni.trans
> loadkeys gr
>
> *σε αυτή* τη σειρά [0], βλέπω/γράφω Ελληνικά στην κονσόλα. Το πρόβλημα
> τώρα είναι πώς να πείσουμε το Red Hat 8.0 να σταματήσει να μου βγάζει
> Ελληνικά τα πάντα στο KDE. Δοκίμασα LC_CTYPE=en_US.UTF-8, τίποτα.
> Επίσης δοκίμασα να βάλω μόνο το CTYPE ελληνικό και να αφήσω όλες τις
> άλλες μεταβλητές στο default (en_US.UTF-8), εις μάτην.

Δοκίμασε κάτι σαν αυτό:

	LANG=C
	LC_COLLATE=el_GR.ISO8859-7
	LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7

Δεν θυμάμαι καλά αν έχει σημαντικές διαφορές το locale support στο
Linux, αλλά με αυτά τα environment vars το bash μου παίζει μια χαρά με
ελληνικά.  Α ναι, και φυσικά στο ~/.inputrc μου έχω:

	set convert-meta Off
	set input-meta On
	set output-meta On

> [0] Συνωμοσία του Κεραμίδα για να μη παίζουν σωστά τα Ελληνικά στο Linux
> και να κερδίζει περισσότερο κόσμο το FreeBSD. Είναι προφανές.

Hehe...  Μα γιατί το λες αυτό; /me παίρνει 'αθώο' υφάκι