Linux και Ελληνικά

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Apr 8 00:14:02 EEST 2003

On Mon, Apr 07, 2003 at 04:45:13PM -0400, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Ααχ, ευχαριστώ αλλά ΠΑΛΙ τίποτα. Στην κονσόλα μπορώ να διαβάσω
> Ελληνικούς χαρακτήρες (px με LANG=el_GR.ISO-8859-7 αν δώσω $date, βλέπω
> Ελληνικά), αλλά όταν πάω να *γράψω*, τίποτα (χαρακτήρες που δεν
> τυπώνονται).

  Βασικό: πού ακριβώς πας να γράψεις ελληνικά; Στο prompt του bash; Αν
π.χ. δώσεις ένα "cat", εκεί μέσα πάλι το ίδιο γίνεται;

  Από την όλη υπόθεση, υποψιάζομαι ότι απλά ο bash σου δεν τρέχει κάτω
από το κατάλληλο locale (το να αλλάξεις το LANG από μέσα από το shell
δεν το επηρεάζει αυτό). Αν δεν είναι αυτό, και δεν μπορείς να γράψεις
πουθενά, τότε μου φαίνεται σαν κάποιο μπέρδεμα με το UTF-8 (από αυτό
που έλεγες ότι σβήνεις το prompt), αλλά επιφυλλάσσομαι για το ακριβές
αίτιο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr