SGML/DocBook/LinuxDoc (?)

DJ Art djart at linux.gr
Mon Apr 7 22:47:01 EEST 2003

On Monday 07 April 2003 20:55, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Έφτιαξα ένα LinuxDoc βασιζόμενος στο
> http://magaz.hellug.gr/21/05_linuxdoc-1.html
> αλλά όταν το μετατρέπω σε HTML δεν βλέπω τους Ελληνικούς χαρακτήρες
> σωστά. (δεν υπάρχει η πληροφορία encoding=x)

πού ακριβώς δεν τους βλέπεις σωστά ?? Μέσα στον browser ??

Και όταν λές δεν υπάρχει η πληροφορία encoding=x εννοείς το html tag ??

Αν ισχύουν, τα παραπάνω, τότε

1) Ανοίγεις το html με έναν text editor για να δείς αν όντως οι
χαρακτήρες είναι ελληνικοί.
2) κάνεις force το encoding του browser να είναι σε iso8859-7
(View->Character Coding->Greek)
3) Θα αναγκαστείς να προσθέσεις το html tag για το content/type με το
χέρι σε ένα ένα file (ή προφανώς να φτιάξεις κάποιο script. Έχω κάπου
ένα τέτοιο script έτοιμο, οπότε αν θές στο στέλνω).

Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω και εννοείς ότι το html που παράγεται είναι
εντελώς λάθος ως προς τους χαρακτήρες, τότε ποιά ακριβώς sgml-tools
χρησιμοποιείς και ποιάς έκδοσης είναι ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)