"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

fateswarm admin at www0.org
Fri Apr 4 15:34:01 EEST 2003

On Fri, Apr 04, 2003 at 03:02:03PM +0300, Mavrelos Antonios wrote:
> Η άποψη μου τώρα. Το αν crashάρει ή όχι το desktop έχει άμεση σχέση με το πόσο καλογραμμένο είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε. Είναι λογικό ότι όσο περισσότερους χρήστες έχει ένα πρόγραμμα τόσο περισσότερο δοκιμασμένο είναι και κατεπέκταση κάθε νέα minor έκδοση θα έχει λιγότερα bugs από την προηγούμενη. Δε νομίζω ότι κάτω από Linux και ειδικότερα στο 3D υστερεί ο driver της Nvidia. Να θυμίσω ότι το RTCW δείχνει και είναι πιο γρήγορο κάτω από Linux/Nvidia. Μπορεί πριν από 1-2 χρόνια οι άνθρωποι στην Nvidia να έρειχναν κάτι εκκατομύρια ανθρωποώρες περισσότερο στους Win drivers αλλά τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα. Απόδειξη και το forum της Nvidia. Πoλύ λιγότερα προβήματα.

Na 8umiso toses kartes einai elipos upostirizomenes kai polles alles
upostirix8isan sosta meta apo xronia ellipous upostiriksis. H nvidia
einai mia omada kartwn, den sizitame kata poso h nvidia einai etoimh gia
to linux, alla kata poso to linux einai etoimo gia to desktop.

To oti einai shmantiko na einai kalogrammeno h' apla swsta ported se
linux ena programma einai shmantiko, alla polles fores oi
programmatistes ekeinwn twn programmatwn exoun kanei kala th doulia
tous, to background tou linux polles fores einai problimatiko.

Apo tin alli, poloi 8a skeftoun oti polla closed bgenoun gia mia ekdosh
redhat tou 99 kai kukloforoun to 2003. Sosto, alla apo tin alli h
orimotita tou linux sto terminal periballon einai tetoia pou binaries
apo to 99 sxedon pote den exoun problima tora. Akoma kai an
antimetopizoun sobara problimata me libraries opws thn glibc, oi
perissoteres dianomes prosferoun libraries palioteron ekdosewn
parallila.

8elo na po h diafora auth metaksu ths consolas kai tou desktop sto linux
dixnei poso orimoteros einai o tomeas tou terminal environment, oxi mono
epeidi exoume polles kartes pou den einai h' einai ellipws
upostirizomenes alla tautoxrona epeidi to desktop allazei ragdaia me to
xrono. Mesa se duo xronia allaksame API gia direct rendering, x8es sto
/. legane pali na allaksoume  API, akoma kai ta tools anaptikshs gui
opws gkt kai qt allazoun ekdoseis pou einai asumbates me tis proigoumenes
mesa se 2 xronia.

Eimaste pano se allages pros to kalutero, alla einai allages, ego tis
blepo san 8isia pros to kalitero kai pos den prepei na stamatisoume tin
anaptiksh mono kai mono gia na kanoume eukolh th zoh tou ka8e ena. Apo
thn allh prepei na dextoume auto to gegonos, oti eimaste sthn epoxh pou
to desktop allazei kata 100x grigorotera apo to terminal kai 8eloume
akoma merika xronia gia na sta8eropoii8ei se ena epipedo pou na leme an
kanoume ena binary tora kai kata pasa pi8anotita na einai xrhsimo se 2
xronia.

-fs