"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

Mavrelos Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Apr 4 15:01:01 EEST 2003

> E, peripou. Exo dei diafora closed source kai sta duo, sta
> windows einai pio sta8era. E, fusika de mporeis na apodikseis
> oti de dinoun perissoterh prosoxh sto windows porting, alla
> kammia fora einai fanero oti de fteei to programma auto ka8'euato.
>
> Praktika. Exo dei closed na einai sta8erotera se windows gia
> ton aplo logo polles kartes grafikwn einai ellipws upostirizomenes.
>
> Kai fusika, h upostiriksh kartwn grafikwn einai to #1 kommati
> tis kalhs desktop upostirikshs eidika otan milame gia
> "baries" efarmoges me apaitiseis se grafika (polles fores
> [...]

To maya δηλαδή που χρησιμοποιούν οι εταιρείες που ασχολούνται με special effects γιατί δε το τρέχουν σε windows; Στο κάτω-κάτω ότι scipts χρειάζονται (python-perl τα περισσότερα) μπορούν να τα τρέξουν και σε windows. Και μη μου πεις ότι είναι μαζόχες ή γνωρίζουν το UNIX καλύτερα ή θέλουν να προωθήσηουν το Linux. Μόνο το χρήμα σκέφτονται. Να σου θυμίσω την Pixar η οποία θα μπορούσε να βάλει Macs αλλά προτίμησε Linux για τα desktop. Σκέψου και το άλλο. Η μαμά M$ είχε στείλει τους πωλητές της / τεχνικούς της τον καιρό που είχε την SoftImage στις γνωστές αυτές εταιρείας για να δει τι ανάγκες έχουν και να κάνει τις προτάσεις της. Τζίφος. Και ως γνωστόν με το χαρτζιλίκι από τον μπαμπά η κόρη του Gates αν θέλει αγοράζει την digital domain.

Η άποψη μου τώρα. Το αν crashάρει ή όχι το desktop έχει άμεση σχέση με το πόσο καλογραμμένο είναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε. Είναι λογικό ότι όσο περισσότερους χρήστες έχει ένα πρόγραμμα τόσο περισσότερο δοκιμασμένο είναι και κατεπέκταση κάθε νέα minor έκδοση θα έχει λιγότερα bugs από την προηγούμενη. Δε νομίζω ότι κάτω από Linux και ειδικότερα στο 3D υστερεί ο driver της Nvidia. Να θυμίσω ότι το RTCW δείχνει και είναι πιο γρήγορο κάτω από Linux/Nvidia. Μπορεί πριν από 1-2 χρόνια οι άνθρωποι στην Nvidia να έρειχναν κάτι εκκατομύρια ανθρωποώρες περισσότερο στους Win drivers αλλά τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα. Απόδειξη και το forum της Nvidia. Πoλύ λιγότερα προβήματα.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ Α.Ε - CENTRAL SECURITIES DEPOSITORY S.A.
Πεσμαζόγλου 1, 105 59 Αθήνα - 1 Pesmazoglou street, 105 59 Athens, Greece,
Tel: +30 (0)10 3245105, Fax: +30 (0)10 3245108             http://www.hcsd.gr/
Το  παρόν μήνυμα περιέχει εμπιστευτικές ή απόρρητες πληροφορίες. Εάν δεν είστε
ο  αποδέκτης  του  μηνύματος,  ή  πληρεξούσιός  του, παρακαλώ ειδοποιείστε τον
αποστολέα  με  ηλεκτρονικό μήνυμα και διαγράψτε το παρόν. Απαγορεύεται αυστηρά
κάθε  αναπαραγωγή,  διανομή,  διάχυση,  τροποποίηση  του  μηνύματος  αυτού. Οι
απόψεις που εκφράζονται στο παρόν θεωρούνται προσωπικές απόψεις του αποστολέα,
εκτός  αν  ο  αποστολέας έχει δικαίωμα  εκπροσώπησης του Κεντρικού Αποθετηρίου
Αξιών  και  ρητά δηλώνει ότι το περιεχόμενο του μηνύματος εκφράζει απόψεις της
εταιρίας.

This  message  contains  confidential information. Unless you are the intended
recipient  or  his/her  authorized agent,  please  notify the sender by return
e-mail  and  remove  the  original  message.  Any  reproduction, distribution,
dissemination,  modification  of  this  message  is  strictly  prohibited. The
message  content  is not endorsed by Central Securities Depository S.A. (CSD),
unless   the  sender  is  the firm's lawful  representative  and  an  explicit
statement  that  the content is in fact endorsed by the CSD is included in the
message.