Backtrace

fateswarm admin at www0.org
Fri Apr 4 01:22:01 EEST 2003

Mou zhtitai polles fores na kanw "backtrace" kati poy prokalei crashes,
h' apla klinei me segfault. Exo brei to tropo tou gbd kai tou strace an
ke sto 2o den ksero pos na elatwsw ta apotelesmata. Alla den exei
shmasia.

To erothma einai, ti tropous kserete gia logging enos programmatos pou
prokalei crashes/segfaults eite exoume to source tou, eite de to exoume.

(nai, exo kai apo closed source pou mou kolane kai ta xriazomai)

ksero oti prepei na RTM, apla ti genika yparxei; de xriazetai na
grapsete katebata me diadikasies, apla onomata.

8a me endiefere kuriws kati pou mporei na afhsei apotelesma akoma kai an
xasoume tin epafh me to plhkrologio kai prepei na katafygoume se sysrq.

thanks,
-mike