Diafores eukoles erotisoules

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Fri Apr 4 00:21:01 EEST 2003

Nicolas Greece wrote:

[snip]

> 3.
> Ksero tha exete pei 1000 fores se neopes gia to
> unmount alla edo ta pragmata einai diaforetika:
> Xoris na exo prosthesei kammia grammi edolis pouthena
> mporo na do ta arxeia tou cd-rom mou.
> Diladi: cd /mnt/cdrom kai eimai mesa!!! Kanonika den
> tha eprepe na to kano sinexeia mount?

<lucky guess>
Exeis kapoia ekdosh tou Mandrake (ektos ths 8.1 nomizw), opote ta
afairoumena filesystems einai me supermount.
</lucky guess>

To supermount elegxei ka8e ligo an yparxei meso mesa ston odhgo kai
prosartei aytomata to filesystem. Pws 8a to ma8eis? Dwse thn entolh :
	grep supermount < /etc/fstab
ki an sou bgalei ena output ths morfhs :

/mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount
fs=auto,dev=/dev/scd1,--,user,auto,ro,iocharset=iso8859-7,codepage=869,umask=0,unhide
0 0

exeis sigoura supermount. Gia na ma8eis pws doulevei des (se Mandrake
systhmata, me egkatesthmena ta kernel sources "ths mamas tou") to arxeio
/usr/src/linux/Documentation/filesystems/supermount.txt pou perigrafei
to supermount kai th xrhsh tou.

> Pos ginete unmount?

Aytomata. Molis bgaleis dhladh to CD/floppy ap'to drive. Alliws dwse
kati sto styl umount /mnt/cdrom, alla etsi katargeis th dynatothta
supermount. Kai nomizw oti mono san root mporeis na to kaneis ayto.

> Ti noima exei afti h edoli an einai mounted sinexeia
> ta cdrom kai ta floppy mou?
> mount -r -t iso9660/dev/cdrom/cdrom

Kamia, ektos an 8es na kaneis mount to cd-rom kapou allou, me poly
megalh pi8anothta na katalhkseis me multiple mounts gia mia syskeyh :)

> Na eiste oloi kala
> Euxaristo prokatavolika

De nada!

--