Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Apr 3 22:14:02 EEST 2003

On 2003-04-03 20:11, Yannis Kotsinos <zookie at med.auth.gr> wrote:

> Μάλλον κάτι παίζει με το FreeBSD-CURRENT που τρέχει ο Γιώργος. Σε μένα με KDE
> βλέπω:
>
> Mem: 93M Active, 49M Inact, 47M Wired, 480K Cache, 60M Buf, 310M Free
> Swap: 1000M Total, 1000M Free
>
>   PID USERNAME PRI NICE  SIZE    RES STATE    TIME   WCPU    CPU COMMAND
>   198 zookie     2   0 61312K 60328K select   0:17  1.12%  1.12% XFree86

Ή ίσως κάτι παίζει με το ότι η nvidia μου έχει 64 MB ram :-)
Ο Βασαϊτης είπε κάτι που πολύ μ' άρεσε και μάλλον εξηγεί πολλά.

    Καλά, αυτό είναι λιγάκι εικονικό. Ο X server, συνήθως, καταλήγει να
    αναθέτει σε διευθύνσεις μνήμης μεγάλες ποσότητες δεδομένων του
    hardware-- για παράδειγμα, όλη τη μνήμη της κάρτας οθόνης.

- Γιώργος