Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Apr 3 21:56:01 EEST 2003

On 2003-04-03 13:32, Fanurgakis Manolis <mfano at freemail.gr> wrote:

> Μμμ, να ρωτήσω κάτι; Γιατί πιάνει *τόσο* πολύ;

Έλα ντε.  Δεν έχω ιδέα.  Υποψιάζομαι ότι ανάλογα με το μέγεθος της
πραγματικής μνήμης του συστήματος κάνει allocate και αντίστοιχο μέγεθος
από shared memory ή άλλα πράγματα.  Αυτή τη στιγμή είναι up το μηχάνημα
μόλις λίγα λεπτά και αν εξαιρέσεις ότι έτρεξα το mozilla μια φορά τίποτα
άλλο βαρύ δεν έχει τρέξει.  Παρολ' αυτά, πάλι στα 100MB είναι ο X server.

> Ο 4.1.χ που είχε από τη μαμά του έπιανε γύρω στα 40Μ.
> Ο 4.3 είναι άραγε ακόμα πιο οικονομικός;

Αμφιβάλλω.  Τα προγράμματα έχουν την τάση να αυξάνονται σε μέγεθος και
απαιτήσεις, όχι το ανάποδο.  Εκτός κι αν κάτσει κάποιος να ασχοληθεί
αποκλειστικά με size optimizations.

- Γιώργος