Binary file format.

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Fri Sep 27 19:47:01 EEST 2002

aoiko at cc.ece.ntua.gr wrote:
: On Friday 27 September 2002 17:29, Yannis Mitsos wrote:
: > Mhmpws gnwrizei kaneis an einai dynaton na kaneis compile ena kernel
: > 2.4.x me tools pou yposthrizoun *mono* COFF file format. Anaferomai mono
: > sto compilation tou pyrhna kai oxi gia pi8ana application pou mporei na
: > tre3oun apo epanw.
: >
: > Basika prospa8oume na doume an einai efikto na 3ekinhsoume ena porting
: > gia ena processora tou opoiou ta tools bgazoun COFF executables.
:
: epishs, eisai sigouros oti auth einai h pio katalhllh lista gia tetoies
: erwthseis?

Nai einai.  H erothsh htan polu sxetikh me to Linux.
Aman me to netiquette pia :P

Giorgos.