Binary file format.

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Sep 27 18:27:01 EEST 2002

On Friday 27 September 2002 17:29, Yannis Mitsos wrote:
> Geia sas,
>
> Mhmpws gnwrizei kaneis an einai dynaton na kaneis compile ena kernel
> 2.4.x me tools pou yposthrizoun *mono* COFF file format. Anaferomai mono
> sto compilation tou pyrhna kai oxi gia pi8ana application pou mporei na
> tre3oun apo epanw.
>
> Basika prospa8oume na doume an einai efikto na 3ekinhsoume ena porting
> gia ena processora tou opoiou ta tools bgazoun COFF executables.

den mporeis na peis poios einai o processor? uposthrizetai apo ton gcc? an
oxi, eiste sigouroi gia to mege8os tou egxeirhmatos pou analambanete?

epishs, eisai sigouros oti auth einai h pio katalhllh lista gia tetoies
erwthseis?

--
Use self-identifying input.  Allow defaults.  Echo both on output.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)