greek dvorak kb

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Sep 26 14:39:19 EEST 2002

On Thursday 26 September 2002 10:05, Christos Ricudis wrote:
> On Wed, 2002-09-25 at 23:03, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > Το αρχείο περιέχει μιά εναλλακτική διάταξη γιά τα ελληνικά[0],
> > βασισμένη στη διάταξη dvorak αντί της qwerty. Use it if you need it.
>
> Exei nohma kati tetoio omws?
>
> An kai den exw dei Dvirak keyboard oute se oneiro, ypo8etw oti prospa8ei
> na elaxistopoihsei tis diadromes twn xeriwn kai na topo8ethsei ta
> grammata se katallhles 8eseis symfwna me th sxetikh syxnothta emfanishs
> grammatwn, digrammatwn, ktl ktl sthn Agglikh glwssa.

akribws. (ti ennoeis den exeis dei dvorak oute se oneiro? mono egw blepw
oneira me agria dvorak plhktrologia ths erhmou na 3ekourazontai sthn oash
ligo afou exoun katatropwsei ageles apo qwerty?)

> Logika, ta Ellhnika
> den exoun diaforetika statistika xarakthristika? (ws pio ekseligmenh
> glwssa, dynamenh na apodwsei yperbatikes ennoies, poy dhmiourgh8hke apo
> thn eksairetikh nohmosynh ths ellhnikhs fylhs otan hr8e apo to Mi Lagou
> ktl ktl ktl).

entelws. _alla_, elleipsh mias ellhnikhs diata3hs pou na exei pisw ths
xronia meleths opws to us dvorak, mou arkei mia diata3h pou einai paromoia
me th us, pou th xrhsimopoiw se analogia 19:1

--
Use self-identifying input.  Allow defaults.  Echo both on output.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)