greek dvorak kb

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Sep 26 10:06:01 EEST 2002

On Wed, 2002-09-25 at 23:03, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> Το αρχείο περιέχει μιά εναλλακτική διάταξη γιά τα ελληνικά[0], βασισμένη στη
> διάταξη dvorak αντί της qwerty. Use it if you need it.

Exei nohma kati tetoio omws?

An kai den exw dei Dvirak keyboard oute se oneiro, ypo8etw oti prospa8ei
na elaxistopoihsei tis diadromes twn xeriwn kai na topo8ethsei ta
grammata se katallhles 8eseis symfwna me th sxetikh syxnothta emfanishs
grammatwn, digrammatwn, ktl ktl sthn Agglikh glwssa. Logika, ta Ellhnika
den exoun diaforetika statistika xarakthristika? (ws pio ekseligmenh
glwssa, dynamenh na apodwsei yperbatikes ennoies, poy dhmiourgh8hke apo
thn eksairetikh nohmosynh ths ellhnikhs fylhs otan hr8e apo to Mi Lagou
ktl ktl ktl).

Kapoios psyxas8enhs mia mera dokimase na kanei optimize to keyboard
layout tou xrhsimopoiwntas ena genetiko algori8mo. Diolou asxhmh idea,
kai pros8etei kai thn poly xrhsimh idiothta toy na mhn mporei kanenas
allos na xrhsimopoihsei ton ypologisth sou.

Christos Ricudis
(Thn ypografh moy prosexw poy th bazw)