Linux-greek-users digest, Vol 1 #1196 - 13 msgs

Stratos Papadopoulos pstratos at pstratos.gr
Tue Sep 24 12:51:01 EEST 2002

> Παιδιά γειά σας
> Ένα θέμα για γενικό προβληματισμό.
> Προ μηνός σε μία σφοδρή κακοκαιρία με πτώση δύο κεραυνών σε πολύ κοντινή
> απόσταση από το σπίτι μου, δημιουργήθηκε το εξής πρόβλημα:
> Σε ένα δίκτυο δύο υπολογιστών που έχω, και οι οποίοι σημειωτέον ήταν
> κλειστοί κατά την διάρκεια του φαινόμενου, δεν λειτουργούν τα μόντεμ και
οι
> δύο θύρες του hub. Το παράδοξο είναι ότι τα μόντεμ σε αντίθεση με τις δύο
> θύρες του hub φαίνονται να λειτουργούν κανονικά. Δηλαδή ανιχνεύονται και
> [...]
gia ta modem h exhghsh einai arketa aplh. H ypertash sth gramh tou OTE sto
ekapse pithanotata to optocoupler eisodou. gi auto kai polla UPS exoun kai
prostasia grammhs thl = UTP kalwdiwshs

Gia to HUB twra. Synhthos to problhma ofeiletai se kakh geiwsh h opoia
stelnei tash pisw stis syskeues se periptwsh yperbolikou fortou (px
keraunos) Egw exw kapsei HUB apo kerauno pou epese se apostash 10 miliwn se
ena kouti termatismou otikhs ynas! to optiko kalwdio eixe kai ena metaliko
periblhma (gia mhxanikh antoxh) to opoio sth mia tou akrh to eixa geivsei.
To PC kai to HUB pou htan sthn priza pou edine geiwsh sto kalwdio kapout!

peri genikou endiaferontws: apo ti sthgmh pou exei na kanei me thema
asfaleias-administration (tomes pou kateksoxhn asxolountai oi
Linux-gourou's) thewrw (prwsopikh apopsh) to thema on-topic