Αναζητώ. . .

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Tue Sep 24 12:38:01 EEST 2002

Η ερώτηση αυτή είναι άσχετη με το περιεχόμενο της λίστας. Εχει
σχέσει μόνο με τα μέλη της. Αν σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή να με
βρίσεις επειδή είμαι ενα non-etiquette-abiding-dumbass-bastard. . .

Λοιπόν, αναζητώ τον κύριο Γιώργο Κουλογιάννη. Αν είναι στη
λίστα, παρακαλώ να μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα.

Ευχαριστώ, και συγγνώμη για το wasted bandwidth.

(Α, καλώς σας βρήκα πάλι στη λίστα.)

--
Al. Andreou   |   http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/  |  Although
many compilers allow you to take a coffee break while they compile,