Giati grafete greeklish - Html-mail

Michael Menegakis admin at www0.org
Sun Sep 22 04:40:02 EEST 2002

On Sun, 22 Sep 2002 03:51:04 +0300
Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

> ti perimeneis se lista me tupous pou asxolountai me ena leitourgiko
> pou exei san protupo kati pou protoemfanisthke prin apo trianta xronia

Prin apo evdomhnta xronia h progiagia mou eftiaxne sto papou mou
kokkinisto me kreas apo to xwrio. Zei akoma h progiagia mou. Mia mera
mas eipe to ekshs otan koitousame gia tis treles agelades sth tv: "Emeis
paidia tote, de kserame gia auto pou lene sth thleorash tora, alla an
ena zoo trelenenotane emeis tou kobame to kefali kai trogame to
upoloipo".

Blepoume loipon edw pws h diathrhsh ths paradoshs prosferei egkures
gnwseis..

Mia allh mera h giagia mou, h korh ths dhladh, moy eipe, "Mixalh, pare
na fas autous tous kourampiedes, emeis tous trogame otan mas toys
edine h giagia mas". Alla egw, hmoun hdh xontros kai den eprepe na tous
faw. Tous efaga bebaia(einai kai oraioi oi atimoi).

Blepoume loipon edw, ena paradeigma opou h paradosh den einai apoluta
swsth.

Kata th gnwmh mou to HTML sta email einai peritto, anousio kai
anexlhtiko otan stelneis kati poy den thes na exei kodikopoiish.

Einai spatalh bandwidth, cpu time, kai kuriws, _den xreiazetai_. Ayto
omws poy thelw na pw, mias kai to pisteuw kairo einai pws _an_ thes na
exei kodikopoiish to keimeno, giati oxi, kalh einai kai h HTML. Thelw
p.x. na upogrammisw kati, na kanw kati bold, na diksw kati me MEGALA
grammata. Tha kanw HTML, de me peirazei. (asxeta oti edw de tha to kanw
pote giati oloi gkarizoun enantion ths  xrhshs klp).

Fusika edw tha poun poloi,  mia allh glwssa tha htan kalutero na meinei
san standard morfopoihshs email(tex isws?), alla kaka ta psemata, h
HTML exei ginei ena akoma enoxlhtiko standard.

Pshfizw loipon nai sthn html an einai h morfopoihsh auto poy se
endiaferei alla katheta oxi sth periptwsh aplou email.

Den einai to bandwidth, den einai to unix den einai kanenas apo
autous tous logous. Einai h logikh poy leei an kati mporeis na to kaneis
apla, kanto apla.

- mike
alias fateswarm