[FLAME BAIT^WAR]Re: Giati grafete greeklish - Html-mail

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sun Sep 22 03:58:01 EEST 2002

On Sunday 22 September 2002 02:59, Nikolaos Kefalas wrote:

[more crap]
> Τώρα μας έπιασε ο πόνος για το bandwidth  όταν τρέχεις ένα
> audiogalaxy(μια φορά και ένα καιρό)  ή κατεβάζεις των τελευταίο πυρήνα
>  τρως εκατοντάδες φορές περισότερο .......

ok, deal. mporeis na bazeis se ola sou ta mail html.

*alla* 8a einai standards compliant
kai
8a thn exeis grapsei me to *xeri*, wste na mporei o ka8enas na diabasei to
mail sou san text kai na katalabainei ti les. ase pou an xreiazetai na
grafeis 4 fores tous xarakthres tou arxikou mail 8a to skeftesai
perissotero prin steileis ena mail san to prohgoumeno.

> Προφανώς  είχα υποπτευτεί την αντίδραση  μερικών με απαρχαιομένες ιδέες

ti perimeneis se lista me tupous pou asxolountai me ena leitourgiko pou exei
san protupo kati pou protoemfanisthke prin apo trianta xronia (nai, den
asxolountai oute me to upersugxrono ms-dos pou exei ta 2/3 ths hlikias tou
UNIX, oute me ta "the wave of the future"(tm) NT pou exoun to 1/3)?

na einai _toso_ anideoi pou na protimoun na allazoun ta mail reading habits
tou sumfwna me ta ekastote defaults tou outlook?

--
Document your data layouts.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)