Camels & snakes

panos at linuxuk.com panos at linuxuk.com
Fri Sep 20 17:01:01 EEST 2002

20/09/02 13:13:15, Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

>papakia. otan epimeneis na stelneis ellhnika me iso8859-1, afou sou exoun
>epishmanei oti kaneis blakeies kai apantas se mail pou eixe charset
>ISO-2022-JP-2 me to idio charset, to problhma den einai o mail client,
>einai oi egkefalikes blabes. ti na sou kanei kai h rhmada h opera, na sou
>kanei iq test sto startup kai na petaei core gia iq katw apo th 8ermokrasia
>dwmatiou? den ginontai auta etsi apla, 8elei kai hardware uposthri3h.

   Παπάκια;;;; (μάλλον παπάρια ήθελες να πεις, αν όντως εννοούσες παπάκια τότε έχω μία μόνο ερώτηση. Τί πίνεις;;;)

  Λοιπόν για να τελειώνουμε μία και έξω με αυτό το θέμα. Άλλαξα τον e-mail client γιατί ο Open WebMail που χρησιμοποιούσα δε μου επέτρεπε να στείλω
μήνυμα με κωδικοποίηση iso-8859-7 παρά μόνο iso-8858-1. Κατηγορηματικώς έθεσα τις ρυθμίσεις στο email client του Opera να στέλνει εξ ορισμού ISO-
8859-7. Όταν απάντησα στο ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλε το παλικάρι με την Ιαπωνέζικη κωδικοποίηση περίμενα να στείλει με iso-8859-7 και όχι με
iso-2020-jp2 (ή κάτι τέτοιο δε θυμάμαι και βαριέμαι αν κοιτάξω τα headers του μηνύματος). Δυστυχώς το έστειλε με την ίδια κωδικοποίηση του αρχικού
μηνύματος γι' αυτό δεν έβλεπες τίποτα. Τί από όλα αυτά δεν καταλαβαίνεις; Μου φαίνεται ότι κάποιος άλλος έχει εγκεφαλικές βλάβες.