Camels & snakes

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Sep 20 15:20:02 EEST 2002

On Friday 20 September 2002 14:56, panos at linuxuk.com wrote:
> 20/09/02 12:02:30, Kekes Stamatis <skekes at kosmoslink.gr> wrote:
> >Nai ayto opos vlepeis to vlepo pentakathara.
> > Mipos tha itan kalo na xrisimopoiiseis Mozilla ?
>     Ίσως. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι στη δουλειά και δεν μπορώ να
> χρησιμοποιήσω ό,τι λογισμικό θέλω. Δυστυχώς.

papakia. otan epimeneis na stelneis ellhnika me iso8859-1, afou sou exoun
epishmanei oti kaneis blakeies kai apantas se mail pou eixe charset
ISO-2022-JP-2 me to idio charset, to problhma den einai o mail client,
einai oi egkefalikes blabes. ti na sou kanei kai h rhmada h opera, na sou
kanei iq test sto startup kai na petaei core gia iq katw apo th 8ermokrasia
dwmatiou? den ginontai auta etsi apla, 8elei kai hardware uposthri3h.
--
Format a program to help the reader understand it.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)