Giati grafete greeklish

N Kanellopoulos nkangr at yahoo.gr
Thu Sep 19 15:36:01 EEST 2002

 --- qubit <qubit010 at yahoo.co.uk> έγραψε: > >Δεν είναι
εθνικισμός το να θέλεις να προστατέψεις
> [...]
> metafrasoun sta agglika. Oi
> iatrikes lekseis protodimiourgithikan stin elliniki
> glossa opos kai tis
> pliroforikis sta agglika.

> auto ki an einai ethnikistiki alazoneia. dld ksereis
> oles tis glosses tou
> kosmou kai ekanes sigritiko test? auto den einai
> epixirima gia sizitisi
> giati vasizetai stin pisti ki oxi sti logiki (an den
> itan pisti tha
> mporouses na epixirimatologiseis gia tin orthotita
> tou, pragma pou den
> mporeis na to kaneis apla to dexesai san dogma). Me

Σοβαρολογείς; Ο γλωσσικός πλούτος έχει άμεση ποσοτική
έκφραση: το πλήθος των λέξεων. Στα ελληνικά υπάρχουν
καταγραμμένες σε κείμενα, πάνω από 3.000.000 λέξεις.
Τα Γερμανικά πλησιάζουν με 500.000 που είναι και πάλι
6 φορές λιγότερες, και πάρα πολλές έχουν ελληνική
ρίζα. Δεν φαντάζομαι να μας πεις ότι μπορεί κάποια
φυλή στην Αφρική, που αγνοούμε, να έχει περισσότερες
λέξεις στη γλώσσα της.
Είσαι ο πρώτος που ακούω να αμφισβητείς το γεγονός
αυτό. Θα πρέπει να στηρίξεις την άποψή σου. Υπάρχει
ηλεκτρονικός κατάλογος όλων των ελληνικών λέξεων, που
μαζί με τις διάφορες πτώσεις κτλ, οι λέξεις φτάνουν τα
12.000.000. Και φυσικά δεν λαμβάνουμε υπόψη το πλήθος
των συντακτικών δομών.
Εσύ τι έχεις να μας δείξεις;

> απομόνωση,
> κέρδη
>
> way off-topic!!
Γιατί εκτός θέματος; Εσύ δεν μίλησες για
διαφορετικότητα;

> tha vgalo kai ego mia diki mou
> glossa gia na mai diaforetikos!!
Σε στριμώξαμε και παραμιλάς.
Ποιος είπε για δική του γλώσσα;

Φυσικά δεν μου απάντησες αν η λέξη "τηλέφωνο"¨,
"τηλεόραση", κλπ, σου ακούγονται "αηδία"...

Και κάτι ακόμη: μήπως έμεινες ποτέ στα αρχαία και τα
έβαλες με την ελληνική γλώσσα;

> "pantou opou provaletai poli entona i dinami mias
> pistis, simpairenoume oti
> iparxei mia adinamia stin apodiksi tis" Nitse

Τέλος, αφού γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες, γράφε
σωστά το όνομα του Nietzsche, που ήταν λάτρης της
ελληνικής γλώσσας παρεμπιπτόντως.