Ethics

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Thu Sep 19 14:47:01 EEST 2002

>ante na kleisoume kai ta securityfocus, USSR, klp... Zito o skotadismos i
>gnosi na min diadidetai giati iparxoun kai tromokrates ekei ekso!
>sofisties^2
>
>_-_-_-_-_-_-_-_
>"H gnosi einai dinami" Francis Bacon

Enas kahmenos admin exei na frontizei kamia 10aria server se diafores
platformes (Solaris, HP-UX, AIX, Win2000) kai kamia 40aria Win9x Desktops
me lusers na ta douleuoun, ektos apo auta prepei na einai kai web
designer, grafistas, metaforeas, hlektrologos/hlektronikos, epiplopoios
kai otidhpote allo kolaei o oros 'texnikos'.

Fysika gia na exei ola ta mhxanhmata up to date 8a prepei na perna arketes
wres parapanw apo 8wro. An kamia fora er8ei ena poulaki kai tou sfyri3ei
oti exei bgei ena exploit gia to tade systhma, isws dikaiologhmena na pei
'de gamie... twra exw alla na kanw' kai na to afhsei gia argotera (to
3exase me liga logia).

Twra erxetai sthn istoria ena kolopaid... pou ekei pou ekane surfing sto
internet (afou molis eixe dei  kai thn tainia hackers), peftei sth selida
coderz.gr kai apofasizei na ginei o megalos hacker pou 8a ri3ei 150000000
mhxanhmata se mia mera. An de ta kataferei o kahmenos admin 8a apokthsei
ponokefalo apo ta logs pou 8a dei, an ta kataferei o admin mas 8a ginei
kardiakos.

De mporw na katalabw pou einai h xrhsimothta kai h a3ia ths gnwshs pou
anafereis sthn parapanw istoria. An 8es na eisai xrhsimos mporeis na
proeidopoieis anaferontas poia einai ta exploit, pws leitourgoun kai pws
na antimetwpistoun, alla na mhn exeis ka8olou kwdika online.

Tote eisai xrhsimos kai h gnwsh einai dynamh, alliws eisai oti einai kai
ta script kiddies pou diabazoun thn selida sou.