Ethics

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 19 13:59:01 EEST 2002

[ Καλό είναι να μην αφαιρούμε τις αναφορές. ]
On 2002-09-19 13:19, qubit <qubit010 at yahoo.co.uk> wrote:

> Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, αλλά TRIXES.
>
> ante na kleisoume kai ta securityfocus, USSR, klp... Zito o
> skotadismos i gnosi na min diadidetai giati iparxoun kai tromokrates
> ekei ekso!  sofisties^2

Πρόσεξε ότι φρόντισα να ξεχωρίσω σε τι είδους ακριβώς σελίδες
αναφέρομαι.  Το SecurityFocus και διάφορες άλλες σελίδες δεν
λειτουργούν με βάση την πολιτική "όποιος θέλει, γράφει ότι θέλει".

Η γνώση να διαδίδεται, αλλά με σοβαρό τρόπο και επαγγελματισμό.
Όχι έτσι...

--
FreeBSD: The Power to Serve <> http://www.FreeBSD.org
FreeBSD 4.6-RELEASE #0: Wed Sep 18 23:08:01 EEST 2002