Giati grafete greeklish.

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Thu Sep 19 12:11:01 EEST 2002

On Wed, 18 Sep 2002 21:05:43 +0300 "George Kourtis" <gkourtis at freemail.gr> wrote:

> Το αποτέλεσμα ήταν κάποια στιγμή να επικρατήση ή σημερινή έκδοση των γραπτών
                                   ^^^^^^^^^^^^^
Απο ότι θυμάμαι, η υποτακτική στην δημοτική γράφεται και αυτή με ``ει'' και όχι με ``η''. Είναι μια αλλαγή που επήλθε με την εδραίωση της δημοτικής. Αυτό πιστεύω ότι ξεφεύγει από τα όρια ενός απλού ορθογραφικού λάθους.

> Τώρα θέλω να σημειώσω ότι όποιος από συνήθεια γράφει Γρεεκλισσ προωθεί την

[ snipped, αλλα χωρίς να αλλάζει το νόημα ]

To OpenOffice έχει πλεον το δικό του Ελληνικό spellchecker, τον οποίο μπορείς να βρεις στο http://ispell.source.gr κάτω από το OOSpell section αν δε θες να χρησιμοποιείς το Word.

Για την ακρίβεια, υπάρχει και μια εταιρία που δίνει το OO μαζί με το OOSpell και βιβλίο οδηγιών σε εξευτελιστική τιμή (CD + ταχυδρομικά + έξοδα manual + ΦΠΑ). Δες http://www.interzone.gr για περισσότερες λεπτομέρειες.

> Προτείνω άρα τυφλό και Ελληνικά.

Συμφωνώ.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr

ΥΓ: Na grapso kai kati me greeklish, den mporo allo :>