Giati grafete greeklish.

panos panos at linuxuk.com
Thu Sep 19 12:09:01 EEST 2002

> Pos ksexorizo to koumpi (tou poukamisou) apo to koumpi (tou
> ipologisti)?
> (Kai min peis oti to paradeigma den stekei giati to koumpi den einai
> elliniki leksi). Diladi an i mia leksi apo tis dio legotan "kani"
> kai oxi "keni" tha se xalage idiaitera? Einai safes oti den tha po
> pote "kainh", alla "kainourgia".

  ¶ëëï ôï ðáñÜäåéãìá ôïõ êïõìðéïý êáé Üëëï ôï ðáñÜäåéãìá ôïõ êåíïý. Åóý ìðïñåß íá ìç ÷ñçóéìïðïéåßò ôç ëÝîç "êáéíÞ" áëëÜ äå óçìáßíåé êáé üôé ïé Üëëïé êÜíïõíå ôï ßäéï. Ðñïóùðéêá´ôç ÷ñçóéìïðïéþ áñêåôÝò öïñÝò. ÓêÝøïõ Ýíá Üëëï ðáñÜäåéãìá ðéï áðëü. Ðþò èá îå÷ùñßóåéò ôç ëÝîç "áõôß" áðü ôç ëÝîç "áõôÞ";

> íá åêöñáóôåßò åëÝõèåñá, áðëÜ êáé þñéìá ÷ùñßò íá
>
> Akiro. Des ta proigoumena.

  Ìá áêñéâþò ôï ðáñáðÜíù åßäá êáé ôï ëÝù áõôü. Äå ÷ñåéÜæåôáé íá äéáâÜóù áô óõìöñáæüìåíá ãéá íá êáôáëÜâù üôé ç ëÝîç "áõôß" åßáíé äéáöïåñôéêÞ áðü ôç ëÝîç "áõôÞ".

> Den diafono. Simfono oti einai kalo i glossa na einai plousia.
> Apla kapoia stoixeia einai pio poli perita para xrisima, kai an
> mporo na min ta xrisimopoio, tha to kano. Kai fisika, prepei na
> exoume to dikaioma na xrisimopoioume oso mikro iposinolo tis glossas
> mas einai xrisimo, xoris na kindinevoume na xaraktiristoume
> "leksipeneis", "amorfotoi", kai ola ta sxetika pou lene oi
> "fanatikoi" (pou kata mia diaboliki simptosi exoun spoudasei tin
> glossa.)

  ÊáíÝíáò äå ÷áñáêôÞñéóå ôßðïôá áõôïýò ðïõ ãñÜöïõíå ìå greeklish. Áðëþò ëÝìå üôé åßáíé ðéï üìïñöï êáé ðéï óùóôü íá ãñÜöïõìå ìå åëëçíéêïýò ÷áñáêôÞñåò. Êáé óôï êÜôù êÜôù äéêáßùìÜ óïõ åßíáé íá ÷ñçóéìïðïéåßò üóï ðéï ëßãåò ëÝîåéò èÝëåéò, áëëÜ êáëýôåñá íá åßìáé óå äßëçììá ãéá ôï ðïéá ëÝîç èá ÷ñçóéìïðïéÞóù ëüãù ðëåïíÜóìáôïò ðáñÜ ëüãù åëëåßìáôïò.

> Otan grafeis 20 mail tin imera, pou to kathena thelei 5 lepta, tsaka-
> tsaka exeis glitosei 20 lepta. Eh afta ta 20 lepta einai an mi ti
> allo POLIS xronos.

  Óôï ôÝëïò ôçò çìÝñáò üìùò èá Ý÷åéò óõíçèßóåé, ïðüôå ôçí åðüìåíç çìÝñá ðïõ èá ãñÜøåéò 20 çëåêôñïíéêÜ ìçíýìáôá èá óïõ ðÜñåé ìéóü ëåðôü ôï ìÞíõìá ðáñáðÜíù ê.ï.ê. Ïðüôå óå êÜðïéá óôéãìÞ ï ÷ñüíïò èá åßíáé áêñéâþò ï ßäéïò. Ôï íá ÷áñáìßóåéò êáé ìßá þñá óýíïëï óå ïëüêëçñç ôç æùÞ óïõ äåí ðéóôåýù üôé åßáíé êáé éäéáßôåñá ðïëýò ÷ñüíïò.

  Êáé óôï êÜôù êÜôù óêÝöôçêåò ôïõò ðáñáëÞðôåò óïõ ðïõ èá ÷áñáìßóïõíå áõôïß 20 ëåðôÜ ðáñáðÜíù *êÜèå ìÝñá* ãéá íá äéáâÜóïõíå ôá ìçíýìáôÜ óïõ ëüãù áóÜöåéáò ðïõ ðñïêáëïýíå ôá greeklish;

  ÐÜíïò