Ethics

qubit qubit010 at yahoo.co.uk
Thu Sep 19 10:56:00 EEST 2002

giati sas enoxlei pou evale exploits kapoioi ta xrisimopoioun gia na
mathainoun (including me). otan prosfereis gnosi mou mporei na prosferei den
exeis euthini an o allos tin xrisimopoiisei kakovoula. to paradeigma me ta
pirinika itan mallon sofisteia. den nomizo oti mporoun na aksiopoiithoun kai
thetika ta pirinika.