Giati grafete greeklish.

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Thu Sep 19 10:47:00 EEST 2002

-----Original Message-----
From: linux-greek-users-admin at lists.hellug.gr
[mailto:linux-greek-users-admin at lists.hellug.gr]On Behalf Of Άγγελος
Οικονομόπουλος
Sent: Thursday, September 19, 2002 12:20 AM
To: George Kourtis; lgu
Subject: Re: Giati grafete greeklish.

> στιγμή βαρέθηκαν να βάζουν οξείες και δασείες περισπωμένη και
> ελληνικών.
> τάσεις λίγο πολύ τυχαία και αστούμπαλα.
>
>ma kala sobarologeis twra? pws exeis thn entupwsh oti e3elisetai mia
glwssa?
>mazeuetai mia omada apo filologous, apofasizei oti apo aurio h omada 8a
>grafetai "wmada" kai arxizoume oloi na th grafoume etsi, h ms bgazei
>ektakto update gia ton spellchecker, to didaskoun sta dhmotika -
>toulaxiston se osa exei paei h egkuklios :) - kai kaime ta grapta pou th
>grafoun me "o"? polu 1984 diabazeis.

Ego pali tha to epekteino ligaki, simfonontas me ton Aggelo (an kai tha fao
xontra flames). Mia glossa einai
ena ergaleio epikoinonias. Skopos tis einai na mporoun na epikoinonoun
metaksi
tous 2 i perissotera atoma. Os ek toutou, to ergaleio afto ofeilei na einai:

1) Efkolo stin ekmathisi kai apomnimonefsi
2) Efkolo stin xrisi
3) Safes, xoris apeires eksaireseis stous kanones.

Fisika, i elliniki glossa (distixos) den einai tipota apo ola afta.
Prosopika, den blepo giati na iparxoun 2 diaforetika "o", 5 diaforetika "i",
ktl.
Ton meso xristi tis glossas, pou ton endiaferei na epikoinonei, kai oxi na
grafei
poiimata, pragmatika den ton noiazei na fainetai "plousia" i glossa. Ton
endiaferei
na kanei tin douleia. An tora, o megas poiitis thelei alla, den katalabaino
giati
to 99.5% tou ipoloipou plithismou tis xoras prepei na troei stin mapa ola ta
parapano...

--
Dimitris Stasinopoulos
System Administrator