Giati grafete greeklish.

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Sep 18 23:23:01 EEST 2002

On Wednesday 18 September 2002 21:58, Michael Menegakis wrote:

> 3. Σοβαρό και «taboo» θέμα, ορθογραφία:) Νο comment, πιστεύω πως όλοι
> καταλαβαίνουμε τι μπορεί να κάνει κάποιος για να καλήψει τα λάθη του εαν
> ο ίδιος νομίζει πως αυτό θα του «ρίξει το όνομα». Επίσης η ευκολη λύση
> του aspell-gr τρώει χρόνο απο μυνήματα που πρέπει να απαντηθούν
> τάχιστα.

Δεν σας καταλαβαίνω ρε παιδιά.
Δηλαδή όταν κάποιος γράφει, για παράδειγμα, xrhsei , εγώ δεν καταλαβαίνω ότι
έγραψε ουσιαστικό θυληκού γένους με κατάληξη -ει , και πού ξανακούστηκε κάτι
τέτοιο; Ή στα greeklish "επιτρέπεται" κάθε είδους λάθος;

Υπάρχει και ένα άλλο θέμα. Πρέπει να *σεβόμαστε* και την δουλειά όλων των
παιδιών που μόχθησαν για να μπορούμε να γράφουμε ελληνικά στο Linux
(Βασαϊτης, Καμενόπουλος, Κατσαλούλης και όσους άλλους ξεχνώ/αγνοώ).

Επίσης τα greeklish, επειδή ο καθένας τα γράψει όπως θέλει, υποβιβάζουν την
αξία των αρχείων της λίστας.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net