Selida sxetiki me programmatismo, diktua kai leitourgika sustimata.

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Sep 18 15:04:01 EEST 2002

On Wednesday 18 September 2002 12:58, Stelios Bounanos wrote:
>  >>>>> On Wed, 18 Sep 2002 09:49:56 +0100, Michael Menegakis
>  >>>>> <admin at www0.org> was rumoured to have said:
>  >
>  > On Wed, 18 Sep 2002 10:17:57 +0300
>  >
>  > "CyberCr33p" <chris at coderz.gr> wrote:
>  >> kalo deite to parakatw url: http://www.coderz.gr/about.php
>  >>
>  >> Oso gia to nickname mou to exw edw kai arketa xronia. Telos thelo na
>  >> anaferw oti sti selida tha uparxoun oti programmata stelnei o kosmos
>  >> asxeta me to ti kanoun ta programmata auta. Tha perilambanetai mono o
>  >> kwdikas kai oxi executable arxeia.
>  >
>  > E den antexw, eixa grapsei ena email kai to esvisa giati to thewrisa
>  > kapws prosblitiko pros esena. Alla pleon prepei na sto pw.
>  >
>  > Prepei na aferesete kathe exploit apo kei mesa. Einai entelws blakwdes
>  > na dineis sto kosmo tetoia opla.
>
> Grok this: ta exploits einai xrhsimo na yparxoyn trigyrw. Piezoyn tis
> etairies na dior8wnoyn ta programmata toys. Epitrepoyn stoys
> administrators na blepoyn an ta mhxanhmata toys einai vulnerable kai an
> ontws oi dior8wseis doyleyoyn opws prepei.

nai, an to blepeis apo thn pleura tou admin.

fantazesai ton tupo pou se plhrwnei na leei - kai na to pisteuei - "eutuxws
pou uparxoun ta script kiddies kai ta worms gia na kratane ton admin mou se
forma"?. kala 8a htan. atuxws, auto proupo8etei oti oloi oi administrators
mporoun na kanoun kala th douleia tous.

In the kind words of al viro:

Let's start with conslutants who kept pushing crap into said network.
And continue with those who had bred tons of worthless "certified"
wankers pretending to be sysadmins, driving the wages down and replacing
clued people with illiterate trash.  Getting rid of script kiddies is
nice, but fsckwits who are directly responsible for current situation
should be first against the wall.

--
Use statement labels that mean something.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)