LFS(Linix From Scratch)

John Salatas john at csn.gr
Mon Sep 16 16:41:01 EEST 2002

On Monday 16 September 2002 15:32, Michael Menegakis wrote:
> On Mon, 16 Sep 2002 05:12:34 -0700 (PDT)
> Sto oti sou mathainei symfwnw. Den exw kanei pote LFS alla einai enas
> sobaros logos na asxolitheis. Pantos sto oti se mperdeuei ena tupiko
> distro de symfwnw Mporeis panta na douleueis se 'generic' logikh kai na
> afhneis ta tool gia ta eukola kai bareta.(p.x. egkatastash enos
> paixnidiou, einai entelws xasimo xronou na kaneis compile kai update
> kathe fora pou ananewnetai i ekdosh). An theleis na exeis mia apo tis
> polles pithanes telikes morfes enos LFS, mporeis se debian na kaneis:
> [...]
Mpa, exei ginei ki auto tyflosourtis ;-)
eixa lfs gia 4-5 mines sto pc mou. Douleuan ola apsoga: x, kde, gnome (nai na
ta ebala kai ta dyo gia to gamoto), sound, dvd,... Exairountai oi drivers tis
NVidia gia tin TNT2 kai kapoia segmentation faults pou mou petage pou kai pou
to kde (sas thymizei kati apo M$?) pou profanws ofeilontan kapoia malakia sto
compile. Genikws to mixanima pigaine sfaira.
Telika omws to gyrisa se slackware (den einai kai toso kaka telika ta tools
pou sou dinei mia dianomi, arkei na na min to parakanei).
I apopsi mou einai genikws na to dokimasete. Akoma kai an den sas kanei tha
mathete polla pragmata.