(no subject)

V13 v13 at priest.com
Sat Sep 14 15:28:01 EEST 2002

On Friday 13 September 2002 16:30, George Kourtis wrote:

> Το DCOM είναι λέει ένα Object RPC extension of DCE RPC designed for the
> object oriented environment.

> * CORBA != RPC (kai ayto kaleitai topika h apomakrysmena)

> Και αφού το συμπέρασμά μου είναι επιπόλαιο πες μου εσύ το μη επιπόλαιο (
> για να μαθαίνουμε και κάτι ).
Des ta dyo parapano...

Episis des to http://my.execpc.com/~gopalan/misc/compare.html poy aneferes kai
ta paradeigmata ma te IDL. Stin mia meria exeis kati 100% demeno se windows
(akoma kai stin ekdosi toys), eno stis alles 2 den exei kamia sxesi me to
mixanima opoy tha treksei.

Koitakse kai tis diaferoes toy ORBit me toy omniORB, oson afora tin
ypostiriksi C++ (ta idia isxyoyn genikotera gia DCOM vs CORBA an katalaba
kala). Telos exe yp'opsi oti h CORBA den se periorizei se xrisi
object-oriented glosas mias kai doylevei poly kala kai me C (des to gnome).

Na kai ena sxolio apo mia selida:

Note: DCOM is *not* CORBA compliant, and it doesn't even try to be. In fact,
its pretty much totally and completely different. It is listed here because
it provides some of the features that CORBA provides, and because Microsoft
is attempting to market it as a competitor to CORBA. Note that the popular
industry analyst position is that DCOM is not as advanced as CORBA, nor
anywhere near as robust or stable.

<<V13>>