(no subject)

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Fri Sep 13 16:55:15 EEST 2002

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα: Δεν είμαι και κανένας ειδικός CORBA, DCOM,
ACTIVEX,JAVA/RMI αλλά έχω διαβάσει κάποια συγκεκριμένα άρθρα που συγκρίνουν
τις αντίστοιχες τεχνολογίες. Επίσης για ότι αφορά την πλατφόρμα M$ έχω
δουλέψει τα αντίστοιχα εργαλεία με απέραντη ευχαρίστιση (ειδικά όταν είδα
ότι προσέθετα μέσω του Server που βρισκόταν στο Τόκιο αριθμούς που έδινα από
το Λονδίνο - Λονδίνο και Τόκιο ήταν τα δύο δωμάτια που είχα στην εταιρία ).

Συγκεκριμένα: DCOM, CORBA, Java-RMI - A Step by Step Comparison by Gopalan
Suresh Raj (www.execpc.com/~gopalan/misc/compare.html)
και το άρθρο: Linux DCE, CORBA and DCOM Guide.
(http://linas.org/linux/corba.html)
επίσης: DCOM and CORBA Side by Side, Step by Step, and Layer by Layer:
(www.cs.wustl.edu/~schmidt/submit/Paper.html)

Το DCOM είναι λέει ένα Object RPC extension of DCE RPC designed for the
object oriented environment.
Χωρίς να το πάρεις χαμπάρι (χωρίς καμμία δηλαδή αλλαγή στον κώδικα που είχες
και δούλευες τοπικά) σου κάνει "remotization" το πρόγραμμα.

Και αφού το συμπέρασμά μου είναι επιπόλαιο πες μου εσύ το μη επιπόλαιο ( για
να μαθαίνουμε και κάτι ).

ότι "interface != protokolo" το κατανοώ αλλά τι άραγε εννοείς ;

ότι "CORBA != RPC"

> Το DCOM poy ksefytrose sto parapano tin ora poy miloyses gia ActiveX?

Το DCOM είναι το πρωτόκολλο μέσω του οποίου τα activeX Αφου χρησιμοποιηθεί
το ανάλογο Interface (δεν υπάρχει κανένας κεντρικός εξυπηρετητής) τρέχουν σε
άλλον υπολογιστή μέσω του δέμονα ~= "service" ~= "υπηρεσία" RPC.