linux (rh 7.3), ellhnika, evolution, kai giati ta windows allazoun layout toso kalytera? :-)

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Tue Sep 10 17:44:01 EEST 2002

On 2002-09-10 16:05 +0000, John Salatas wrote:

> Se ena mixanima pou exw egkatestimeno ta Windows XP kai linux mou
> parousiazetai to exis provlima:
> Ta windows dyo me treis fores ti mera mou bgazoun mia mple othoni tin opoia
> den prolabainw na dw ti grafei kai meta kleinei to mixanima.
> Ti mporei na ftaei? Dokimasa na peiraxw kapoies rythmiseis sti registry twn
> Windows alla meta den mou xekinagan opote kai ekana epanegkatastasi alla to
> provlima me tis mple othones synexizei na yparxei. Pira tilefwno tin texniki
> ypostirixi tis Microsoft alla den mou apantisan kai me parepempsan sto magazi
> pou exw "agorasei" ta Windows.
> [...]

Xasou athlie.... Me psaroses >:-)

Plaka plaka, mallon kaneis den diabazei to netiquette pleon.
Ekei leei diafora oraia pragmata gia to pos mporeis na rotas
me tropo pou na exei kapoio nohma, kai na mporei meta autos
pou diabazei thn erothsh na se boh8hsei.

Oi anthropoi exoun omws pia stamathsei na diabazoun.  To mono
pou kseroun na kanoun einai na kanoun click se pretty icons.

O Darbinos eixe adiko telika.  H fusikh epilogh den douleuei.
Toulaxiston, oxi me ton tropo pou oi pio polloi fantazontai.

LONG LIVE THE LEMMINGS !