linux (rh 7.3), ellhnika, evolution, kai giati ta windows allazoun layout toso kalytera? :-)

John Salatas john at csn.gr
Tue Sep 10 16:19:01 EEST 2002

On Tuesday 10 September 2002 14:57, Stefanos Zachariadis wrote:
> Par'ola ayta, to evolution, eksakolouthei na mou deixnei... tetragonakia
> anti gia ellhnika, kai to openoffice arnhtai na grapsei ellhnika. To
> Microsoft Word omws (katw apo crossover office) grafei ellhnika
> apsoga... Den mporw na katalavw pio einai to provlhma me to evolution
> kai to openoffice... Mhpws mporei kapoios na me vohthisei?

Se ena mixanima pou exw egkatestimeno ta Windows XP kai linux mou
parousiazetai to exis provlima:
Ta windows dyo me treis fores ti mera mou bgazoun mia mple othoni tin opoia
den prolabainw na dw ti grafei kai meta kleinei to mixanima.
Ti mporei na ftaei? Dokimasa na peiraxw kapoies rythmiseis sti registry twn
Windows alla meta den mou xekinagan opote kai ekana epanegkatastasi alla to
provlima me tis mple othones synexizei na yparxei. Pira tilefwno tin texniki
ypostirixi tis Microsoft alla den mou apantisan kai me parepempsan sto magazi
pou exw "agorasei" ta Windows.
To linux omws mou den ta kanei auta kai den xerw ti ftaei ;-)

Plaka kanw. Pisteuw na piassate to noima.