Kali idea gia m$ linux library.

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Tue Sep 10 10:49:01 EEST 2002

Giorgos Keramidas wrote:

>Τα sockets δεν είναι η "γρήγορη" λύση.  Είναι όμως η portable λύση.
>Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η λύση σου με corba θα παίζει π.χ.
>σε HP/UX (ναι, ξέρω χειρότερο UNIX μάλλον δεν υπάρχει) αλλά τουλάχιστον
>βασικά socket libraries έχουν όλα πλέον τα λειτουργικά.

Hmmm ego tha diafoniso ligaki mia pou kat eme ta xeirotera Unix itan to
SCO kai to Interactive Unix pou eida kapote. To SCO me ligo "peiragma"
kati mporei na ginei kai na strosei alla omos to Interactive den paizetai!!!
 Tora gia ta sockets symfono mia pou ta ActiveX einai kathara M$ pragma!

> Αντιθέτως,
>κάποιο κομμάτι κώδικα που είναι καλά γραμμένο και φροντίζει να κρύβει
>πίσω από layers τις ελάχιστες ασυμβατότητες που μπορεί να υπάρξουν μεταξύ
>των διαφόρων υλοποιήσεων των BSD sockets, συνήθως θέλει ελάχιστες έως
>καθόλου αλλαγές για να μεταφερθεί σε άλλες αρχιτεκτονικές και υλοποιήσεις
>των sockets.

Symfono ki epayksano ;-)