greek fonts - one step back

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Mon Sep 9 18:47:01 EEST 2002

Ευχαριστώ τους δύο φίλους που έστειλαν συμπληρωματικές οδηγίες για
εγκατάσταση ελληνικών στο μαντρέικ 8.2 αλλά... δυστυχώς αυτή τη στιγμή
είμαι ένα βήμα πίσω από ό,τι ήμουν χτες. Συγκεκριμένα, ενώ ακολουθούσα
τις οδηγίες (τουλάχιστον έτσι πιστεύω) και άλλαζα τα διάφορα config κλπ.
κάνοντας μια επανεκκίνηση πλέον δεν φτάνω στο γραφικό περιβάλλον που
δούλευα αλλά σε ένα τύπου dos, οπότε και παίρνω το εξής μήνυμα:

INIT switching to runlevel:3
INIT sending process (...εδώ μια - δυο λέξεις ακόμα που δεν καθαρόγραψα...)
Starting iptables [ok]
ground backward compatibility with iπchains for kernel 2.4
startinγ hpoj [ok]

στο σημείο αυτό μου ζητάει να κάνω login
κάνω ως ρουτ κλπ. κανονικά, αλλά μετά τι; Είμαι σε ένα prompt και με
κανένα τρόπο δεν μπορώ να ξαναδώ το γραφικό περιβάλλον που δούλευα ως χτες

Αν ήμουν στα γνώριμά μου win2k θα υποπτευόμουν ότι βλέπω μια
επανεγκατάσταση εν όψει........