two questions

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Sep 7 16:22:01 EEST 2002

In message: <3D79AA8C.7030703 at otenet.gr>
            nikos albanopoulos <nikosal at otenet.gr> wrote:

> α) μετά το download του mozilla 1.1 και αυτό που νομίζω ότι έκανα
> και είναι αντίστοιχο του unzip στα windows, τώρα βλέπω πράγματι 7-8
> αρχεία αντί για ένα που είχα κατεβάσει και κάποιο από αυτά λέγεται
> mozilla installer κλπ. Βρίσκονται στο /usr. Αλλά όταν ακολουθώ το
> manual του mandrake για να κάνω την εγκατάσταση, αυτό το rpm Drake
> που κάνει διαχείριση και εγκατάσταση των πακέτων βλέπει μόνο ένα
> παλιό mozilla (0.98) που έχουν τα CD της mandrake και όχι το 1.1 που
> έχω κατεβάσει.  Πώς θα δω το 1.1 για να κάνω την εγκατάσταση;

Το installer του Mandrake μπορεί να στήσει μόνο τα πακέτα που ήταν
μαζί του στο CD-ROM.  Τα υπόλοιπα προγράμματα, όπως π.χ. αυτά που
έχεις κατεβάσει εσύ από το δίκτυο, πρέπει εσύ να βρεις πως θα τα
στήσεις (διαβάζοντας τις οδηγίες εγκατάστασης του προγράμματος,
φυσικά).  Για την συγκεκριμένη περίπτωση, βρες ποιο από τα αρχεία που
ήταν μαζί σε αυτό που κατέβασες έχει οδηγίες εγκατάστασης, διάβασέ τις
οδηγίες, και προχώρα...

> β) το mozilla όπως και άλλα προγράμματα, έχουν δυνατότητα να
> επιλέξεις charset 8859-7 που είναι τα ελληνικά. Αυτό όμως δεν
> σημαίνει ότι έτσι εύκολα μπορείς να γράψεις και ελληνικά αλλά μόνο
> να διαβάσεις, σωστά; μακάρι να ήταν ευκολότερα τα πράγματα, αλλά
> υποπτεύομαι ότι πρέπει να εγκαταστήσω την ελληνική γλώσσα για να
> γράψω... Είναι έτσι;

Είναι έτσι.  Το charset που φαίνεται σαν επιλογή στα μενού του mozilla
καθορίζει με τι σετ χαρακτήρων θα προσπαθεί να "δείξει" τις σελίδες
που δεν έχουν κάποιο καθορισμένο σετ χαρακτήρων ήδη.  Για να γράψεις
και να φαίνονται ελληνικά πρέπει να κάνεις ξεχωριστές ρυθμίσεις.

--
FreeBSD: The Power to Serve -- http://www.FreeBSD.org