two questions

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Sat Sep 7 10:27:01 EEST 2002

Γεια χαρά
είμαι νέος στο mandrake 8.2.
θα κάνω δυο πολύ * πολύ * βασικές * ερωτήσεις ελπίζοντας ότι δεν ενοχλώ

και στις δυο περιπτώσεις το manual του mandrake δεν με βοήθησε

α) μετά το download του mozilla 1.1 και αυτό που νομίζω ότι έκανα και
είναι αντίστοιχο του unzip στα windows, τώρα βλέπω πράγματι 7-8 αρχεία
αντί για ένα που είχα κατεβάσει και κάποιο από αυτά λέγεται mozilla
installer κλπ. Βρίσκονται στο /usr. Αλλά όταν ακολουθώ το manual του
mandrake για να κάνω την εγκατάσταση, αυτό το rpm Drake που κάνει
διαχείριση και εγκατάσταση των πακέτων βλέπει μόνο ένα παλιό mozilla
(0.98) που έχουν τα CD της mandrake και όχι το 1.1 που έχω κατεβάσει.
Πώς θα δω το 1.1 για να κάνω την εγκατάσταση;

β) το mozilla όπως και άλλα προγράμματα, έχουν δυνατότητα να επιλέξεις
charset 8859-7 που είναι τα ελληνικά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έτσι
εύκολα μπορείς να γράψεις και ελληνικά αλλά μόνο να διαβάσεις, σωστά;
μακάρι να ήταν ευκολότερα τα πράγματα, αλλά υποπτεύομαι ότι πρέπει να
εγκαταστήσω την ελληνική γλώσσα για να γράψω... Είναι έτσι;

Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας!
Νίκος Αλμπανόπουλος, Ερμούπολη