Open source in goverment

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Sep 5 19:58:01 EEST 2002

On Thursday 05 September 2002 06:35, Sidirourgos Lefteris wrote:
> On Wed, 4 Sep 2002, DJ Art wrote:
> > On Wednesday 04 September 2002 17:54, Aris Sotiropoulos wrote:
> > > Afou .doc 3erei o an8rwpos, .doc 8a grapsei. An h3ere LaTeX 8a egrafe
> > > se LaTeX. An omws dwsei thn askhsh se .dvi 'h se .ps, meta 8a er8oun
> > > 500 foithtes enas-enas kai 8a rwtane pws 8a doun to .ps. Gia na mhn
> > > yparxei tetoio problhma h askhsh bgainei se .doc.
> >
> > πολύ κακώς! πώς θα μάθουν αυτοί οι 500 την ύπαρξη του LaTeX, του ps,
> > του dvi, αν ποτέ κάποιος δεν τους "ώθησε" προς τέτοιες κατευθύνσεις ??
>
> Symfwnw apolyta, to problhma den einai ti 3eroyn oi foithtes alla esy san
> panepisthmio ti 8es na toys ma8eis. Mhn 3exnas oti o foithths poy
> spoydazei ypologistes h' hl. mhxanhkos h' ma8hmatikos (opws egw) den
> einai h grammateas mias etaireias poy xrhsimopoiei excel kai word kai an
> ths allakseis ekdosh den 8a 3erei kai 8a prepei na ta ma8ei ola apo thn
> arxh.

etsi nomizeis, e?

ntua::hmmu, 1o e3amhno, pascal.
ta ergasthria ginontai se restricted shell (grammeno se perl),
kai gia editor uparxei o vim se restricted mode, me to onoma "edit"

ntua::hmmu, 2o e3amhno, c.
ta ergasthria ginontai se kanoniko shell. o vim mporei na klh8ei me vi.
17/20 foithtes, akoma den exoun kataferei na ma8oun to "neo editor".

> Sto tmhma episthmhs ypologhstwn ths Krhths ta ergasthria einai MONO
> Solaris kai Linux (ektos apo 2 windows poy einai kai ektos dyktioy gia
> eynohtoys logoys). Edw o prwtoeths kai na h3ere win otan mphke 8a ma8ei
> unix 8elei den 8elei, 8a ma8ei latex, ps, ls, pine kai gcc. Einai dynaton
> na 8es toys ypologistes gia episthmonikoys kai ereynhtikoys logoys kai na
> mhn toys ma8aineis unix apo thn arxh?
>
> Esy, to metaptyxeiako kai to didaktoriko soy se latex den 8a to
> grapseis ?:)
>
> Symperasma, an ri3eis ton prwtoeth apo nwris sta skata(unix) 8a ma8ei kai
> 8a ginei kai poio kalos episthmonas.

poia skata? to unix den to xrhsimopoieis epeidh se kanei na fainesai
magkas/psagmenos/hackeras. to xrhsimopoieis giati se boh8aei na kaneis th
douleia sou xwris na mpenei sth mesh. giati mporeis na xrhsimopoihseis mia
omada aplwn programmatwn gia na kaneis kati periploko. giati kanei auto pou
tou les kai mono auto. giati to shell mporeis na to kaneis proektash tou
eautou sou. giati ta panta einai scriptable. giati ...

--
Use self-identifying input.  Allow defaults.  Echo both on output.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)